About

5 Şubat 2012 Pazar

Şubat kapağı Nina!

altNina Dobrev, Şubat kapağı oldu!










'Nylon' isimli derginin kapağı için poz veren güzel oyuncu, aynı zamanda bir de röportaj verdi.  23 yaşındaki Nina oyunculuk hakkında, ‘Farklı karakterlere bürünmeyi seviyorum. Punkçı biri, tatlı bir sevgili ya da bir uyuşturucu bağımlısı olmak istiyorum. Keşfedilecek çok fazla  şey var.  İnsanların da daha açık fikirli olmalarını istiyorum.’ dedi.  Ayrıca; ‘Ben bir kedi kadınım! Çünkü kedi kadın beni 500 yıl öncesine götürüyor. Kedi arkadaşlarımı çok seviyorum ve onlar için ‘My Pussies’ isimli bir takvim yaptım.  Kesinlikle eminim ki ben önceki yaşantımda bir kediydim’ diyerek yeni ‘Kedi Kadın’ rolüyle ilgili de fikirlerini açıkladı.  ‘Degrassi’deki rol arkadaşı Aubrey Graham ile ilgili de oldukça etkileyici biri olduğunu söyleyen Nina, son zamanlarda hayatından oldukça memnun görünüyor:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes